רא"ע בית שמש בדרך לכנסת? "אם אגיד 'לא רוצה' אני משקר"

האם אני רוצה ללכת לכנסת? אם אני יגיד שאני מאד רוצה, אני גאוותן ואם אגיד שאינני חפץ בכך, אני שקרן.
עמית דניאל No Comments on רא"ע בית שמש בדרך לכנסת? "אם אגיד 'לא רוצה' אני משקר"

רא"ע בית שמש, משה אבוטבול שוחח ב"מהדורת הבוקר" על 1075 יח"ד שהשתחררו אתמול "נס חנוכה" • על מענקי האיזון "גזלת כבשת הרש" • וגם, האם הוא יתמודד לכהונה נוספת לראשות העיר "אין לי הסכם רוטציה עם אף אחד"

האם אני רוצה ללכת לכנסת? אם אני יגיד שאני מאד רוצה, אני גאוותן ואם אגיד שאינני חפץ בכך, אני שקרן.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אתמול פורסם כי בעיר בית שמש, במסגרת 'מחיר למשתכן', 1075 יח"ד יימכרו במחירים מוזלים מאד. רא"ע בית שמש, משה אבוטבול, שוחח בתכנית "מהדורת הבוקר" עם מרדכי לביא וסיפר על נס החנוכה העירוני שלו וגם, איך הוא כראש עיר חרדי בעיר מעורבת רואה את המתרחש בעיר ערד.

"נס חנוכה הפרטי שלנו הוא שב"ה אתמול סוף סוף 1075 יח"ד השתחררו במסגרת 'מחיר למשתכן'. זה מוכיח שבית שמש היא עיר העתיד של ישראל. צריך לדעת שגודלה של בית שמש הוא כגודלה של תל אביב" כשלביא מזכיר את עניין התעבורה לעיר, אומר אבוטבול "בעוד חצי שנה כביש 38 בו יהיו ארבעה מסלולים והדרך תהיה מהירה וקלה הרבה יותר"

כשלביא מזכיר את התבטאויות ראשי ערים מסוימים באשר למגורי חרדים בשטחם, אומר אבוטבול "כואב לשמוע את האמירות הגזעניות הללו. ראשי הערים צריכים לעבוד מול המדינה. המדינה צריכה ליצור עוגנים. המדינה צריכה לתת חיזוקים כאלה ואחרים לאותם ראשי רשויות כדי שלא יהיה להם את הטיעון הכלכלי" ואם כבר כלכלי אי אפשר לא לקבל התייחסות באשר לשביתת הרשוייות בעקבות השינויים במענקי האיזון "אותם מענקי איזון נועדים לשפר קצת את מצבה של הרשות, אבל כשרוצים ללכת ולגזול את כבשת הרש הזו ולקצץ במענקי האיזון, אז אנחנו נמצאים בבעיה לא קטנה. זו יתרת הלחם והחלב שצריך לתת לתושבים" אמר.

באשר להתמודדות נוספת לראשות העיר, אומר רא"ע בית שמש, משה אבוטבול "אני מונחה על גדולי ישראל. לי אין הסכמי רוטציה עם אף אחד. הסכם רוטציה זה גרוע, ברגע שאדם יודע שהוא הולך הביתה, אין לו אופק. צריך אדם לדעת שהוא עובד ועמל למען הציבור" לשאלה האם הוא מתכנן לעבור לכנסת, ענה "זו גם החלטה של גדולי ישראל. האם אני רוצה ללכת לכנסת? אם אני יגיד שאני מאד רוצה, אני גאוותן ואם אגיד שאינני חפץ בכך, אני שקרן" אמר.

האזינו:



0 תגובות